cosul meu
0

Niciun produs în coș.

Sunt importante recenziile pentru un magazin online ?

Sustinem cu tarie ca recezia (review-ul) este unul din cei mai importanti factori in decizia de cumparare a unui produs.
Parerile clientilor  pot face diferenta intre o vanzare si un esec, intre un business profitabil si faliment.

Recenziile te pot ajuta sa iti consolideti pozitia in piata, mai ales unde concurenta este mare, sa fii credibil si sa ai un trend ascendend al vanzarilor, insa la fel de bine iti pot ingropa magazinul online, definitiv.

Un raport citit de noi spunea ca 7 din 10 potentiali clienti ai unui magazin online citesc recenzii inainte de a lua decizia de cumparare.

Cele mai la indemana modalitati de obtinere a recenziilor sunt:

  • Implementarea in propriul magazin a unui modul specializat. Este indicat ca la fiecare produs pe care il prezinti sa oferi posibilitatea clientului sa scrie o recenzie.
  • Prin prezenta in social media. Ai o pagina de facebook pentru magazinul tau? Daca da, incurajeaza-ti fanii sa scrie despre magazinul tau. Pe cei care deja au cumparat de la tine roaga-i sa scrie parerile personale despre produs, cum a decurs procesul de cumparare-livrare.
  • Blogul este o alte sursa de unde poti obtine review-urile necesare si o platforma de interactiune cu clientii tai.
  • Inscrierea pe site-uri specializate de recenzii.

Recenziile obtinute, indiferent prin ce metoda, te ajuta si pe tine, in mod direct. Vei afla informatii pretioase direct de la cei care au interactioant cu tine sau cu produsul tau. Astfel stii excat ce ai putea imbunatatii, schimba sau elimina in strategia de marketing.

Iti recomandam sa creezi  plan de actiune bine definit in situatiile in care recenziile nu sunt pozitive. Nu ignora pur si simplu. Suntem convinsi ca nu vrei sa stii care este pretul ignorantei! Analizeaza situatie si intervine promt.