Chiar daca site-ul tau este unul nou creat, nu este o regula ca acesta sa fie si eficient. Putem spune ca un site este eficient daca isi indeplineste cu succes scopul pentru care a fost creat. In cele mai multe cazuri scopul este unul simplu: sa vanda. Sa fie agentul tau de vanzari disponibil 24/7 pentru serviciile si produsele pe care le oferi.
Un site eficient inseamna afaceri mai profitabile pentru tine.
Dar care sunt elementele care ajuta un site sa fie eficient? Iti prezint mai jos 5 dintre ele.
Design responsive
Este incredibil faptul ca inca mai sunt site-uri care nu se adapteaza pe orice dispozitiv, in special pe telefoanele mobile. Si foarte multe chiar! Poti testa simplu daca site-ul tau este responsive prin simpla accesare a lui de pe un smartphone sau micsorand fereastra browserului de internet. In imaginea de mai jos poti vedea clar diferentele dinte un site responsive si unul non-responsive.
Daca site-ul tau nu se adapteaza corect pe toate dispozitivele trebuie sa iei masuri imediat! Noi te putem ajuta, trebuie doar sa ne contactezi.
Elemente de marketing inserate in paginile site-ului.
Simpla prezentare a gamei de produse sau a serviciilor nu este de ajuns. Investitia in campanii de publicitate pentru atragerea de potentiali clienti pe site este mult mai eficienta daca obtinem adresa de e-mail a respectivului vizitator.
Iti poti imagina cam ce avantaj ai cu o baza de date de oameni interesati de produsele/serviciile tale si care si-au dat acordul sa primesca informatii de la tine pe e-mail?
Ca elementele de marketing in site putem avea:
● formular abonare newsletter (cu sau fara integrare provider de e-mail, de exemplu: MailChimp)
● pop-up cu captare adresa de e-mail
● pop-up activat la iesirea din site
● butoane de share in Social Media
● Google Analytics & Search Console
● sistem abonare automata la articolele din blog prin care abonatii primesc in mod automat un e-mail cand vei scrie un articol.
Implementarea acestor elemente fac diferenta intre un site eficient si un site simplu.
Sigur ca si site-ul tau poate beneficia de toate aceste elemente. Un pachet interesant il gasesti aici.
Blog
Integreaza un blog in site-ul tau si astfel ai luat poate cea mai buna decizie pentru ridicarea gradului de eficienta. Singura situatie in care nu iti recomand lansarea unui blog este daca nu poti sa scrii constant cate un articol. Este important sa scrii. Un blog are atat de multe avantaje incat este nevoie de un intreg articol dedicat acestora.
Integreaza un blog cu site-ul tau, scrie macar un articol pe saptamana si vei avea un site mult mai eficient!
Comanda pachetul de creare blog, foloseste codul promotional: BLOG35 si se va aplica instant o reducere de 35%. Pachetul este disponibil aici.
Viteza de incarcare
Un site care se incarca greu este foarte enervant. Sigur stii si tu!
Timpul mare de incarcare a paginii web iti afecteaza vazarile si imaginea. Toate eforturile tale de a insera in site elemente de marketing, blog, optimizare pentru Google sunt anulate daca site-ul se incarca greu. Este de inteles de ce acest aspect este atat de important.
Nu voi scrie aici ce este de facut pentru imbunatatirea vitezei, te las sa apelezi la profesionisti pentru acest lucru. Mai mult ca sigur business-ul tau este altul nu acela de optimiza viteza site-ului.
Solutia pentru site-urile construite pe platfoma WordPress o gasesti aici. Daca site-ul tau nu este pe WordPress, sau nu stii exact ce este WordPress iti recomand sa citesti acest articol.
Video
Insereaza materiale video in site. Aici ai doua mari avantaje:
– Captezi atentia vizitatorului.
Nu degeaba trendul video-marketing-ului este unul ascendent. Toti consumam mult material video. Sansele de reusita a unei prezentari cresc daca includem si un materiel video. Evident, un video facut cum trebuie, profesional si cu mesaj de marketing bine definit.
– Site-ul tau va fi mai bine vazut de Google.
Vizitatorul va petrece mai mult timp pe site-ul tau cu conditia ca video-ul sa fie captivant. Acest lucru nu este trecut cu vederea de algoritmii Google si este un mare plus pentru o pozitie mai favorabila in rezultatele motorului de cautare.
Mai sunt si alte metode prin care putem creste eficienta site-ului nostru. Cele prezentate mai sus au un impact destul de major daca sunt implementate. Nefiind o stiinta exacta trebuie sa testam tot timpul noi si noi metode de a ne creste sansele ca site-ul nostru sa isi indeplineasca scopul pentru care a fost creat.
Efoorturile de marketing online, publicitatea pe care o facem pe Facebook si Google, publicitatea offline, toate atrag potentialii clienti pe site. De cele mai multe ori pe site se hotaraste totul! De accea este atat de important ca acesta sa fie eficient.