cosul meu
0

Niciun produs în coș.

Cate ceva despre Landing Page

ce-este-un-landing-pageIn traducere, landing page, reprezinta pagina de destinatie. Pe aceasta pagina ajunge un vizitator dupa ce a dat click pe o reclama.
Aceasta pagina poate fi index-ul site-ului sau o pagina special creata pentru campania respectiva de marketing, cu scopuri clare de a vinde sau de a informa.

Paginile de destinatie sunt folosite in special pentru a vinde un produs sau serviciu, in urma unei activitati de publicitate in mediul online.

Putem lua ca exemplu urmatoare situatie de promovare targetata:


Lansezi o promotie pentru un produs > plasezi anunturi sponsorizate din Google (Google AdWords) > in urma click-ului pe anuntul sponsorizat vizitatorul ajunge pe o pagina simpla, cu mesaj clar informativ referitor la produs si scop la fel de clar de a vinde.  Aceasta pagina, in principiu, vinde un singur produs. Fiecare centimetru patrat din landing page trebuie valorificat la maximum cu scopul de vinde. Nu intelege ca toata pagina trebuie sa fie plina de imagini si text. Ba din contra, totul trebuie sa fie simplu.

 

Alte situatii cand folosesti un landing page:

  • cand derulezi campanii de marketing offline
  • cand derulezi campanii de email marketing
  • cand doresti segmentarea traficului
  • cand vrei sa epuizezi un anumit stoc de produse intr-un timp cat mai scurt
  • cand doresti o rata de conversie mai mare
  • cand vrei sa testezi si sa masori mai usor impactul anumitor mesaje de marketing

Etapele importante in realizarea unul landing page sunt:

  • Strategie/Research/ Mod de abordare d.p.d.v al mesajului de marketing
  • Design
  • Dezvoltare
  • Testare
  • Promovare

Despre cum poti imbunatati rata de conversie pe o pagina de destinatie, in articolele urmatoare.