cosul meu
0

Niciun produs in cos

10 motive pentru care medicii ocupati trebuie sa aiba propriul site

Principalul motiv pentru care un medic inca nu are un site este acela ca nu are timp sa il gestioneze. Pare un motiv intemeiat la prima vedere. De ce sa fac un site daca nu ma pot ocupa de el?

Indiferent daca ulterior va implicati sau nu in dezvoltarea site-ului sunt cel putin 10 motive pentru care ar trebui sa detineti unul incepand chiar de azi.

Pentru cei mai multi medici atragerea de noi pacienti nu reprezinta o prioritate. Acest lucru insa este pe cale sa se schimbe. Internetul a schimbat extrem de multe activitati, afaceri, proceduri si conceptii. Domeniul medical nu face exceptie.

Internetul are cea mai mare importanta atunci cand discutam de marketing in domeniul medical. Cel putin asa ne spun statisticile externe. Site-ul insa, reprezinta elementul central, nucleul, oricarei strategii de marketing online sau offline.

Va invit sa cititi cu atentie informatiile de mai jos si sa analizati fiecare motiv in parte. Veti vedea ca lipsa timpului de gestionarea a unui site nu este un motiv real sa nu il aveti.

1. Pentru ca este vorba de propria imagine si de a nu fi invizibil

Motivul este simplu: daca doriti o imagine mai buna trebuie sa aveti propriul site, construit de profesionisti. Un site care sa includa anumite elemente speciale, remarcabile. Propriul site ajuta la o imagine mai buna atat in domeniul profesional (ca sa nu spunem in fata competitorilor) cat si in ochii pacientilor. Invizibilitatea dvs. online este un cadou pe care il faceti competitorilor mai inspirati.

2. Protejarea, cresterea si mentinerea credibilitatii 

Ca sa continui idea de mai sus, este clar ca propriul site aduce un plus de imagine si de credibilitate. Pe langa o conduita profesionala impecabila, care mai poate fi solutia de mentinere a credibilitatii? Exact: site-ul. Chiar daca ati fost recomandat de un alt medic sau de un pacient, numele dvs. tot va fi cautat online pentru confirmare.

3. Cresterea portofoliului de pacienti

Chiar daca la acest moment, probabil, credeti ca nu este cazul, o crestere a numarului de pacienti poate deschide usa unor noi oportunitati, deloc de neglijat, pe langa cresterea substantiala a veniturilor. O prezenta online ajuta la metinerea unui flux relativ constant de pacienti. Chiar daca acum sunteti un medic foarte ocupat este necesar sa diversificati canalele prin care pacientii ajung la dvs. Cum scriam mai sus: lucrurile se schimba rapid!

4. Educarea si fidelizarea pacientilor

Nu doar pacientii mai tineri cauta informatii pe internet. Acum, persoanele din toate categoriile de varsta sunt interesate sa citeasca informatii online.
Foarte multi pacienti folosesc internetul inainte de a-si face o programare la medic. De ce sa nu citeasca informatiile online de pe site-ul dvs.? Sigur nu ati prefera sa acceseze site-ul unui alt medic cu aceiasi specializare.

5. Eficientizarea programarilor

In momentul in care exista un site, exista si un program publicat in cadrul acestuia, disponibil oricui, non-stop.
Mai mult: adresa cabinetului va fi publica, notata pe o harta interactiva, astfel incat nu va mai fi nevoie sa pierdeti timp cu explicatii la telefon despre locatia exacta si cum se poate ajunge la cabinet.

6. Gestionarea reputatiei online

Pe internet pot aparea diverse situatii, discutii sau articole mai putin favorabile pentru imaginea dvs.  Avand propriul site, propriul spatiu online, privat, rezultatele in Google pot fi controlate mai usor. Ganditi-va ce ar crede un pacient cand cauta online numele unui medic si ii apar tot felul de rezultate pe care medicul nu le poate controla cum ar fi recenzii negative sau articole denigratoare. Cu ajutorul nostru rezultatele favorabile dvs. pot sta in top-ul cautarilor!

7. Consolidarea autoritatii in domeniu

Daca timpul va permite ar fi ideal sa va implicati in publicarea de materiale informative. Avantajele sunt multe atat pe termen mediu ca si pe termen lung. Depinde cat de mult va intereseaza dezvoltarea brandului personal. Un lucru este cert: notorietatea se obtine prin publicarea constanta de articole de specialitate. Cel mai bun loc online pentru aceasta activitate este de departe site-ul dvs.

8. Consolidarea reputatiei profesionale

In conditiile in care si cele mai neobisnuite activitati sunt prezentate online, pentru un medic lipsa unui site poate fi un semnal negativ! Site-ul va vorbi comunitatii medicale si pacientilor despre munca dvs.
Daca veti adopta o strategie de a publica articole pe blog, in timp, in jurul dvs. se va contura o comunitate. Cine nu isi doreste acest lucru?

9. Eficientizarea timpului

Aspect foarte important. Toate informatiile de interes pentru pacient pot fi gasite pe site. Ganditi-va doar la cat timp economisiti daca pacientul stie deja:

  • locatia exacta a cabientului dvs.
  • cu ce documente/analize trebuie sa se prezinte
  • programul de lucru

In anumite situatii medicul poate comunica instant un mesaj catre toti pacientii sai prin simpla publicare a informatiei in site! Fara un site, acest lucru nu ar putea fi posibil.

10. Pentru ca sigur v-ar placea o carte de vizita cu o adresa de email de forma office@drnumeprenume.ro fata de o adresa de tip nume.prenume2012@yahoo.com

La acest punct nu mai este nevoie de niciun detaliu suplimentar. Diferentele sunt evidente.

Recomandare:
– chiar daca nu intentionati sa realizati un site la acest moment va recomand sa inregistrati domeniul .ro dorit cat de repede! Domeniile web .ro sunt o resursa limitata si, in viitor, cand veti doriti sa lansati propriul site veti avea surpriza neplacuta sa gasiti domeniul dorit inregistrat deja (de ex.: www.drnumeprenume.ro). Pentru inregistrare va putem ajuta noi, trebuie doar sa ne contactati.


Investitia intr-un site este accesibila, va putem garanta noi acest lucru.
Trimiteti un e-mail la contact@intelirom.ro si va putem comunica care sunt pasii urmatori pentru a avea un site profesional si eficient.

Investeste inteligent!