cosul meu
0

Niciun produs in cos

Tu pana cand accepti problemele pe care le ai cu e-mail-ul si cu site-ul?

Daca te regasesti intr-una dintre situatiile de mai jos trebuie sa iei masuri. Daca te regasesti in cel putin doua dintre ele trebuie sa iei masuri urgent!

Probleme cu site-ul:

– functioneaza cu intreruperi
– se incarca greu
– a fost spart
– furnizorul nu-ti mai raspunde la telefon
– furnizorul nu mai are timp sa se ocupe de tine
– furnizorul efectueaza foarte greu modificarile solicitate

Probleme cu adresa de e-mail:

– esti intrebat frecvent: „ai primit mailul?”
– primesti erori la verificarea mesajelor
– se intampla frecvent sa nu poti trimite un e-mail
– ti se solicita o alta adresa de e-mail
– nu functioneaza o redirectionare
– nu ai primit asistenta cum sa iti configurezi corect e-mail-ul

Responsabilitatea pentru problemele de mai sus este impartita intre persoana care a creat site-ul si furnizorul de gazduire web (hosting). Daca persoana care a creat site-ul asigura si gazduirea, atunci nu mai putem vorbi de doi furnizori ci de unul singur. Este ok sa ai un singur furnizor pentru mai multe solutii, recomandat chiar.

Dar ce te faci cand:

– ai deja cel putin o problema din cele prezentate mai sus si nu primesti asistenta;
– furnizorul nu iti raspunde la solicitari sau raspunde foarte greu;
– nu mai poti gasi persoana care a creat site-ul;
– iti dai seama ca lucrezi la site cu un web designer neserios;

Raspunsul este simplu: schimbi furnizorul!

Nu am putut niciodata sa inteleg de ce oamenii se complac in niste situatii care nu numai ca sunt neplacute, dar le afecteaza imaginea si/sau profitul in mod direct. Gandeste-te ce inseamna sa nu primesti e-mail-ul cu o cerere de oferta sau cu o propunere de parteneriat. Sau: investesti in publicitatea online si site-ul nu-ti functioneaza. Exemplele pot continua.

Daca te afli in situatia in care, pe parcursul realizarii site-ului, ti-ai dat seama ca persoana cu care ai stabilit o colaborare este neserioasa de ce nu te opresti si schimbi acest furnizor (fie ca vorbim de cel care creaza site-ul fie ca vorbim de cel care asigura gazduirea)? Crezi ca peste doua saptamani sau o luna va deveni serios? Nici vorba. In timp ce proiectul tau stagneaza sau merge intr-o directie gresita, concurentii tai iau decizii inspirate si reusesc sa atraga clientii din piata.

Daca raspunsurile la intrebarile tale ajung mai tarziu de 24H trebuie sa schimbi furnizorul. Daca alti detinatori de site primesc raspunsuri in cateva ore sau chiar in cateva minute (asa cum este in cazl nostru)  tu de ce sa astepti zile intregi?

Care sunt pasii de urmat.

Te-ai saturat de problemele cu site-ul, cu e-mail-ul, sau nu mai accepti neseriozitatea cu care esti tratat. Ai decis sa schimbi furnizorul, decizie normala, dar care te cam sperie. Te nelinisteste deoarece nu stii ce urmeaza si iti este teama sa nu pierzi nimic din investitia de pana acum.

Pasul nr. 1:
Cauta cu mai mare atentie un nou furnizor. Cauta recomandari printre prietenii/partenerii tai care au deja un site.
Suna-i sau trimite-le un e-mail in care sa ii intrebi daca sunt multumiti de furnizorul lor (de persoana sau firma care le-a creat site-ul si/sau de firma de gazduire). Daca sunt multumiti solicita-le datele de contact. Sau: ne poti contacta pe noi. Ne-am dovedit un partener serios de-a lungul anilor pentru clientii nostri.

Pasul nr. 2:
Contacteaza noul furnizor. Iti recomand ca primul contact sa il stabilesti pe e-mail. Astfel, vei avea ocazia sa vezi timpul de raspuns. Daca dureaza mai mult de 24H pana primesti  raspunsul la e-mail, il poti elimina din lista.

Pasul nr. 3:
Ai ales un nou furnizor. Prezinta-i problemele pe care le ai, cel mai bine prin telefon de aceasta data, spune-i ce vrei sa obtii si ai incredere in solutiile pe care ti le propune. Tu esti interesat sa-ti rezolve problemele, nu pierde timp cu detalii inutile. Sunt multe alte aspecte ale afacerii tale de care trebuie sa te ocupi, mai ales acum ca ai gasit un furnizor serios si care ti-a prezentat solutii convenabile.

Totul este sa actionezi. Sa nu mai accepti servicii mediocre. Elimina neseriosii din agenda ta. Respecta-ti imaginea mai mult si nu te mai complace in situatii daunatoare pentru tine si pentru afacerea ta.

Investeste inteligent!

Primesti pe e-mail, lunar, cele mai citite articole.

Distribuie in Social MediaShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Mai multe despre BLOG
Cum poti avea un site mai eficient? 5 metode testate

11 trenduri in web design pentru 2018

Închide